Saturday, February 4, 2012

Kahekordne!

Paar päeva enne "uuekese" sündi.


Ema ja tütar uurivad, kas pildid on ikka välja tulnud (vanaema pildistas)

Õed. Pilt poseeritud, muidu ikka igal oma voodi. Annaliisa sai nüüd suure lapse voodi.

Paaripäevane, veel nimeta.

Ma sain teist korda vanaemaks 01.02. 2012, mis on väga ilus kuupäev, nagu kõik isegi näevad.
Inimesed, kellel on rohkem kui 1 laps, on rääkinud, milline võrratu tunne on alguses öelda "lapsed magavad" - mitmuses. Hiljem harjub ära.
Annaliisa on rõõmus ja rahul - talle loomad ja tited meeldivad. Oleks, et see jääks nii.
Huvitav on, et mõlemad lapsed on väga sarnased. Kohe näha, et ühtede vanemate kätetöö, nagu kirjutas Triin.
Praegu märkasin erinevusena, et väiksel on suujoon hoopis teistsugune.

Ilmast kah!
Alates veebruarist on kõva pakane, mis ei mõtlegi järele anda. Eile öösel oli minu rõdul -30. Kindlasti polnud see rekord.
Praegu on -25. Pakane tuli Venemaalt Siberist ja on erakordselt kange ja püsiv. Kodus pean õliradikaga juurde kütma, sest paneelelamu ei pea sooja, vastupidi- kõik seinad huugavad külma.

6 comments:

  1. Unustasin lisada, et ma olen lõpmata õnnelik.

    ReplyDelete
  2. Palju õnne vanaemale ja emmele-issile ja õeraasukesele!

    Jaksu külma talumisel.

    ReplyDelete
  3. Justkui ise oleks lapselapse saanud!
    Palju õnne!
    Sulle head tervist, vanaemake!
    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiiu, Sul ju lapselapsed olemas! Kuidas neil läheb?
      Tervist on jah hädasti vaja, et kaua olla krapsakas:)

      Delete
  4. Ma rõõmustasin ka, kui su postitust lugesin. Minu lapselapsed elavad hästi, on terved ja see on peamine. Lastelastele on meid vaja, seepärast tervist ja edu Pärnu kolimises!

    ReplyDelete
  5. Nii armas tüdrukutirts. Palju õnne. Ma olen mõne aastaga ees.Mu vanem sai just 12.

    ReplyDelete