Saturday, May 21, 2011

Kõik läheb/tuleb liiga kiiresti



Arvatavasti on see üks vanaduse tundemärke, et aeg möödub nii kiiresti. Ma ei räägi aastatest, need mööduvad kui kilomeetripostid. Ma räägin päevadest, mida ei märkagi. Kuudest rääkimata:)

Pesin täna aknaid. Põhjapoolsed on vahetamata, neid saab ainult seestpoolt pesta. Lahti ei jaksa enam arutada, ja ei julge ka. Liiga rasked ja kruvisid keerata keeruline. Ometi olen seda ju aastaid ja aastaid teinud.
Olen kahevahel, kas vahetada need vanad ka pakettakende vastu. Hirmutab aga see kole tolm ja rämps, mis kaasneb. Sel aastal mitte. Tahan uue välisukse tellida ja vetsu remondi lõpetada.
Miks on nii, et omadega on kehvem asju ajada kui võõrastega? Omad venitavad, lükkavad edasi, lubavad, ja sina ei TAHA peale käia. Nii ootabki mituteist pisitööd lõpetamist.

Suve alguseni on jäänud täpselt kuu. Ma juba kardan, et vaevalt olen selle mõtte välja öelnud, kui see AEG ongi käes/läbi.

Pildid tehtud täpselt 3 aastat tagasi maikuus, kui sain isikliku digika.
Mõni päev tagasi leidsin, et sel aastal on üks kaktuseõis nii ära õitsenud, et ma ei märganudki.

4 comments:

  1. Ma olen märganud, et siin on ka külastajaid, kuigi blogi pole nähtaval:)

    ReplyDelete
  2. Mina ju leidsin ka kui konna blogis kommentaare lugesin. Küllap nii on teisedki avastanud.
    Minu meelest mööduvad ka päevad nii kiiresti. Kõige pikem on esmaspäev, kui juba kolmapäeva jõuad, siis polegi enam midagi. Nädala lõpp on kogu aeg nii kiiresti möödunud. Vaevalt saad puhkama hakata, kui juba tuleb tööle minna.
    Vahel on tõesti omadega asju nii raske ajada. Mina ka punnitan ja proovin ikka ise ja ise, aga kõike ju ei oska ja lastel on alati tuhat tagemist.

    ReplyDelete
  3. Siis on selge - olen vist tõepoolest vahel kogemata sellelt kontolt kommenteerinud.
    Ise oma eluga toime tulla - see on ka minu põhimõte. Kuniks ...iial ei tea, mis võib juhtuda. Ptüi 3x

    ReplyDelete
  4. Tere kass, või sinu nimi on siis Helle. Tore tuttavaks saada. Saatsin sulle FB kutse ka, siis saame vahest jututoas kokku kui tahad. ja saan su küsimusele vastata, et mis ja kuidas antud olukorda sattusin.

    ReplyDelete