Tuesday, November 17, 2009

Ma olen internetis!


Sain eile ühe äreva telefonikõne.
Inimene oli ähmis, sest oli saanud ühe anonüümse kõne. Keegi heasoovija oli helistanud ja teavitanud, et ta on internetis! Täiega!
Ma püüdsin lohutada, et mis tal häbeneda, ega ta Anu Saagim pole!

Mina olen ka internetis!! Sest kui sind pole netis, siis pole sind olemaski!!!

Tean/aiman küll, mida see terane helistaja silmas pidas. Eks ta ise teab ka!
Mõned kodanikud on ikka väga imelikud. Miks on vaja ärritada inimest, kes ei tea internetist tuhkagi!!?
"Jumal teab, mida minust on kirjutatud?!" ei suutnud tuttav kuidagi rahuneda.

Aga mina olen raamatus. Ja mul pole aimugi, kui paljud seda teavad. Ega kõik tule ütlema ega helistama!

8 comments:

  1. Uhjahh. Ma olen olnud raamatus, internetis, telepurgis, ajakirjades, ajalehtedes jne.jne.jne., aga ei ole sellest paanikasse küll osanud minna :). Aga Sinu arvasin raamatust ära küll :).

    ReplyDelete
  2. Nujah!
    Juba Smuuli Juhan ütles, et kui sind on laulu sisse pandud, siis sealt enam välja ei saa;)
    Internetiga on vähemalt nii, et kui kokku kukub, siis on kõik kadunud.

    ReplyDelete
  3. Mina tundsin Su raamatust ära küll. :)
    Ja mulle oli üllatuseks, et Sul juba nii "vana" tütar on. Miskipärast ma arvasin, et Su tütar tudeng on alles. :)

    ReplyDelete
  4. Sa oled kohe ühes uues raamatus ka, Epp Petrone "Marta varbad" (lasteraamat, kus on peatükk sinust ja kass Pätust).
    :)

    ReplyDelete
  5. Ja vaata, Bibi on ju ka laulu sees nüüd (Justini raamatus).
    Tädi Salme suri ära, aga on nüüd igavesti laulu sees sealsamas Justini raamatus, eestlaste raske elu sümbolina. Ja tädi Salme ja tema kapi otsas olev jonnipunn on ka "Marta varvaste" raamatus.
    See on naljakas küll, kuidas me kõik kunagi läheme, aga raamatud loodetavasti jäävad... Interneti kohta ei oska öeldagi.

    ReplyDelete
  6. Olen ka raamatu poolt!
    Juba regivärsis on öeldud
    "kõik ma panin paberille, alleaaa...
    raiusin kõik raamatusse...alleaaaa"
    kaskeja kaske!

    Kas Justin sai mu õnnitlused kätte?

    ReplyDelete
  7. Jaa, saatsid minu telefonile, eks :) sai ikka.

    ReplyDelete
  8. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    ReplyDelete