Tuesday, June 3, 2008

Anna head nõu!


Võiks alustada uut rubriiki, kus head inimesed annavad teistele headele inimestele head nõu.
Teen algust!

* Looduslik toitepulk Biolan Organic

-valmistatud kompostitud broilerisõnnikust ning jahvatatud mereadrust ja muudest taimedest
- sobivad kõikide toataimede väetamiseks
- torgata pulgad kastetud mulda

Minule soovitas toodet asjatundja, kelle käest ma alati toataimealast nõu küsin.
Pulgakesed müügil hästi varustatud toidupoodides ja ei maksa suurt midagi ( 20 krooni ringis)

* Hobuserohi

Ühel päeval läksid mul jalad pahkluu juurest paiste. See juhtus pärast seda, kui ma piknikul kiitsin oma jalakesi, et vaata- need pole mulle veel häda tekitanud. Ära sõnasin.
Korraks libastusin (verbaalselt!), ja nüüd ongi tagajärg käes.

Õnneks olin kunagi tuttava loomaarsti käest ostnud head hobuserohtu, mille nimi on Blue Hors - Hot & Cool (müüakse vetapteekides).
(Muide, ma olen lehma udara rohtu ka kasutanud - nahapragude jm raviks - väga tõhus!)

- loodusliku koostisega geeljas liniment - lihase-, kõõluse- ja liigesevigastuse(valude) korral kasutamiseks
- annab esmalt jahutava ja seejärel soojendava toime
- ergutab vereringet

NB! Hüva nõu on kallis, aga meie anname tasuta!!!
(pilt tont teab kust - loodan, et keegi ei tule õiendama)

7 comments:

  1. Selle biopulga peale arvasin esimese hooga, et mingi kosmosetehnoloogia ja imestasin veel, et sõnnikust koosneb, aga siis jõudsin muldatorkamise juurde....;)

    ReplyDelete
  2. Mina olen viimased 5 aastat rääkinud, et kui tahad terveks saada, mine vetapteeki. Inimestele enam rohtusid ei müüda. Nüüd saab loomade rohtudest rohkem abi, kui inimeste omadest.
    Päris tõsiselt kohe.

    ReplyDelete
  3. Jah, hobuste seedimine on oluliselt õrnem kui inimeste oma. Seega timmitakse ka suu kaudu manustatavaid viimse peale:) Kahtlustan, et hobuste köharohi võib olla samuti tõhusam. Kahjuks ei jää mul seda kunagi nii palju järgi, et ära proovida:) Hobuseannused, teadagi, suuremad.

    Aga muidu on Su idee väegade hää! Paugupealt ainult ei tule ühtegi head nõu:)

    ReplyDelete
  4. No näiteks, pakuks mina veel penetseliini välja - ime hea rohi nohu korral. Antakse vaid loomadele.
    Siis veel visnevski salv, muuseas vanaema räägib, et vaid see aitab veeni laiendite vastu. Tema puhul toimib...
    Neid leotavaid kreeme võib kasutada tuubide viisi ja ei midagi...
    Seega haiguse korral vetapteeki!!!

    ReplyDelete
  5. no kreemid veel, aga... kui mu tuttav endale vetapteegist muretsetud penitsilliini süstis, arvasin mina, et ta elas selle üle vaid tänu oma vääramatule usule ja heale tervisele.
    oma esimese kaasa hambavalu ravisin kord ka ise loomavitamiiniga. muud ei olnud käepärast ja ta väga nõudis.
    mõjus. aga alati usk ei aita.
    muidu võiks ju maogaasidest troakaari abil vabaneda ja kateetri ning tilga parafiiniga kunstviljujaid aidata (nojah, selleks on küll vaja komponenti, mida vetapteegist vist kuidagi ei saa)
    :)

    ReplyDelete
  6. Noh, pisiasjad küll.
    Höövlilaast on palju parem tulehakatus kui ajaleht.
    Kartulihanguga on kivist maad lihtsam kaevata kui labidaga.
    Munamiksris jahvatatud nisuteradega saab mannapudru tummisemaks.
    Krohvisegu on palju lihtsam seinale määrida kui sinna sekka segada 4-5 ämbri segu kohta üks muna.

    ReplyDelete
  7. Kui supp läheb kogemata soolaseks tuleb natuke riisi supi sisse lisada, see teeb leeme parajaks.
    Proovitud - toimib.

    ReplyDelete