Saturday, October 20, 2012

Sügis. Juba langevad lehed...

Esimene veerand koolis lõppes eile. Vaheaeg algab esmaspäevast ja kestab nädal. Seda pole muidugi palju, aga ikkagi - milline õndsus. Olgu et olen suutnud endale koguda suure tööhunniku, mis kõik vaja ära ka teha:) Mitte kunagi pole ma selgeks saanud, et vaheajaks tööd ei korjata.
Kavatsen ka Tallinna minna ja sealt Pärnu.
Muret teeb  lubadus vaheajal kirjutada tekste piltide jaoks, mida oleme koos Taneliga käinud tegemas. 
Uus raamat* peaks valmima veel sel aastal. Ahh ma ei tea! Oli mul siis vaja endale veel lisakohustusi võtta!!

Pildid Hüpassaarest, kus peeti Mart Saare 130. sünniaastapäeva ( sept 2012)

Minu viimasest tööaastast on neljandik läbi.

2 comments:

  1. Kodukoha pildiraamatust tuleb nö teine trükk, kuhu lisame uusi objekte ja värskeid pilte. Raamat tuleb ka inglisekeelsete tekstidega.

    ReplyDelete
  2. Ilusat vaheaega! Meil ka alates homsest siis lubatud ka kodus töötada. Võib öelda, et meie jaoks algas vaheaeg täna. :)

    ReplyDelete