Friday, May 25, 2012

Kuula! - sõnad Aapo Ilves, viis ja esitus Ott Lepland

Kuula, mis räägib silmapiir,
kuula, kui kaugele ta viib,
kuula, mis tuulel öelda veel,
kuula!

Vaata, kui pimedus on teel,
oota, neis valgus püsib veel,
kuula, kuis hingab sinu maa,
kuula nüüd.

Kuula, mis vaikusesse jäi,
kuula neid lihtsaid hetki vaid,
sa kuula, ka südamel on hääl.

Kuula sa vikerkaare häält,
vaata, ja sa peagi näed,
kuula, see elamise laul,
kuula...vaid.

Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikuses see võim - heliseda,
sind ma ootan siin just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl.

Kuula, mis vaikusesse jäi,
kuula neid lihtsaid hetki vaid,
sa kuula, mu südamel on hääl.

Sa kuula nüüd.


Lisatud 27. mail 2012
Et ma ei unustaks, lisan siia - Ott sai 6. koha, mis on väga hea. Vahepeal hakati juba esikohta ennustama, aga see võis ka naljaks olla. Väga suurelt võitis Rootsi Loreen lauluga "Eufooria". Udmurdi vanaemad olid 2. ja Serbia 3. kohal.
Mulle Serbia laul väga meeldis. Kui oleks viitsinud hääletada, siis oleksin oma punktid sellele andnud.
See, et esikolmik kohe algusest peale eraldus, tegi hääletamise igavaks. Ma ei mäletagi nüüd, kes olid enne Eestit - kas Albaania või Aserbaidžaan.
Eesti ambitsioone rahuldas Ott suurepäraselt ja oli korraks rahva üksmeele näitajaks. Kui oleks Bakuusse saadetud näiteks Lenna, ja ta poleks seal tuhkagi saavutanud, siis oleks alles kisa lahti läinud.
Nii et kõik OKEI. Elagu Ott, meie uhkus!

6 comments:

  1. Pean üles tunnistama, et ma enne seda, kui sõnad välja trükkisin, paljust muust aru saanudki kui "kuula".
    Nüüd lugesin hoolikalt läbi. Eesti keel kõlab kaunilt. Mul on tunne, et meile toobki edu omakeelne laul, viimati vist "Rändaja" Moskvas?

    ReplyDelete
  2. Vaatasin järele - "Rändajad" võitis 6. koha Moskvas 2009. a

    ReplyDelete
  3. Kui sügavalt järele mõelda, siis koht pole absoluutselt oluline - mina kui egoist saan laulult elamuse ilma selletagi, kas laul saab mingi koha või mitte. Tegelikult meeldib mulle Albaania laul väga ja ma arvan, et Otil on vägev konkurent mu hinges, kui just peab koha näärama. Kindlasti on igaühel oma lemmik. Eurovisioon on ju esikohalaulude paraad, mängu toodud esikohavalik jätab mind isiklikult külmaks. Tulgu Ott või viimaseks, ega see laulu väärtust kahanda. Näis, kes võidab ja mis massidele peale läheb - kas glamuurne efektitsemine või hingekeeli puudutav kurbus ja valu. Eesti ja Albaania laul puudutab hinge, paljud teised laulud panevad jala tatsuma ja mõnede kohta ei oskagi midagi arvata. Üks mu lemmikuist jäi kahjuks välja, Montenegro...selle mehe kontserdil tahaks ma olla: http://www.youtube.com/watch?v=JHnqF5PLP2w

    ReplyDelete
  4. Mida parem koht, seda vahvam.
    Ma pole eriti süvenenud teistesse lauludesse. 1. poolfinaali magasin maha, 2st vaatasin.
    Aga see Montenegro mees on küll üks naljatilk. Keegi võrdles etteastet Leto Svetiga:):D
    No vaatame õhtul, kuidas meie Otil läheb finaalis.

    ReplyDelete
  5. Ott sai 6. koha. Eestile andis punkte 18 riiki. Maksimumi keegi ei and, aga 4 tähtsat riiki andsid 10 p. Hästi igal juhul.
    Kõikidel hea meel!

    ReplyDelete
  6. Kuula, mis räägib silmapiir.
    Sa kuula, kui kaugele ta viib.
    Kuula, mis tuulel öelda veel.
    Kuula nüüd….

    Vaata, kui pimedus on teel,
    Oota, meis valgus püsib veel.
    Sa kuula, kuis hingab sinu maa.
    Kuula nüüd…

    Kuula, mis vaikusesse jäi.
    Sa kuula, neid lihtsaid hetki vaid.
    Sa kuula -
    Mu südamel on hääl.

    Varjudesse tee on mööda läind.
    Ma vaatan ja otsin ikka veel.
    On vaikusel see võim -
    heliseda
    Sind ma ootan siin just poolel teel,
    sa kuula, hüüdmas on mu hääl.

    Kuula, mis vaikusesse jäi.
    Sa kuula, neid lihtsaid hetki vaid.
    Sa kuula - Mu südamel on hääl.

    Sa kuula nüüd mind....

    ReplyDelete