Monday, August 1, 2011

Juuli läind, august käes




Kuhu küll see juuli jäi/ mis on tast küll saanud?/...kaob kiirelt aeg.

Juulikuus käisin neljal tähtsal sünnipäeval, kusjuures need langesid kokku (2 ühel n-vahetusel, 2 teisel), mis oli mu jaoks liig mis liig.
August on ka ilus aeg - saak valmib. Viljapõllud on ammu kollased, esimesed kaselehed kleepuvad autoaknale, õunapunne on puualune täis ja pihlad punetavad peaaegu.
Miks nii vara? Igal aastal aina varem?

Olen marju ostnud ja külmkappi pannud.
Lapselapsega palju koos olnud.
Ma ei taha olla selline vanaema, kellest ühel sünnipäeval väga kriitiliselt räägiti. Et tuli lapselaste (kaksikud) sünnipäevale, tegi tordist paar pilti ja jooksis kohe neid FB üles panema. Samas õnnitles ka FB kaudu asjaosalisi, ja varsti läkski. Nii kiire on ju tänapäeval... ka vanaemadel.
Ma ei taha olla ainult internetivanaema, vaid ikka reaalselt olemas.

Mõne päeva pärast alustan Itaalia-reisi. Närv on juba sees, aga kohver veel pakkimata.

Pildil üheealised. Nende suhtlus oli väga nauditav. Mõlemad eakohaselt kidakeelsed, sõnavara piirdus paari tuttava ja aimatava tüvega, ülejäänud kommunikatsioon toimus mitteverbaalsete vahenditega. Kumbki teisele liiga ei teinud, ainult poisil oli natuke rohkem jõudu, tüdrukul see-eest aga rohkem kannatust.
Nad on meie A ja O(täht-tähelt).

2 comments:

  1. Lapsed saavad väga hästi hakkama.Alati polegi sõnu vaja.
    Minul on vahel lausa süümekad.Kui esimene lapselaps oli väiksem, siis veetis ta meie juures terve oma suve. Nüüd jääb aega järjest vähemaks, aga ma vähemalt üritan olla vanaema.
    Ilusat reisi Sulle. Ma lähen ka, aga natuke ligemale -Peipsi äärde.

    ReplyDelete
  2. Mina küll ei tea, aga ma olen näinud, kuidas juba väiksest peast antakse üksteisele kühvliga pähe ja lükatakse jõuga pikali. Siin olid 2 ühe-aastast nii mestis, ainult poiss tõmbas tüdrukul pidevalt räti peast. Kuidas sa muidu teise tähelepanu püüad!!!
    Peipsi on ka ilus koht, polegi seal oma paarkümmend aastat käinud.

    ReplyDelete