Wednesday, May 12, 2010

Tulemas on muuseumiöö


Sain sellise kirja.

15. mail on Heliloojate Kappide Majamuuseumis järjekordne muuseumiöö. Teema on "Öös on lugusid". Selleks ajaks on lõppenud Kondase konkurss. Teatavasti oli Kondase konkursiks vaja välja mõelda lugu ja maalida see. Kavas on Muuseumiöö raames "otsida" maalitud töölt lugu.
Kas Sina oled
nõus olema üks loo otsija? Sa näed ühte valitud tööd ja jutustad loo, mida Sina seal näed. Mõtlemisaega saad loomulikult ka. Selliseid lugude jutustajaid on tõenäoliselt 4. Kõik räägivad oma nähtud loo ühe ja sama maali kohta. Loo pikkus ca 3 minutit. Kellaaeg on umbes kaheksa paiku.
Mida arvad?

Mida ma arvan?
Kõigepealt mõtlesin: taevake, ma ei oska mingeid lugusid jutustada. Järgmisena tundsin: mul ei sobi ära öelda. Eks ma siis vaatan, kas tuleb midagi pähe.
Parema meelega lösutaks ikka kodus kotil ja vaataks telkut.

7 comments:

  1. Viimasepeal mõte! Võta kindlasti osa :)

    ReplyDelete
  2. Pole mingit vabandust, Sjgelle!

    Osavõtt on kohustuslik! Eriti nende puhul, kes samal ajal telkut tahaks vaadata. Kõik on kinni inimeses eneses. Ma võin Sulle öelda oma kogemusest - see on valus kui enam ei kutsutagi.

    ReplyDelete
  3. Oleks maale tulemas nädalavahetuseks, veaks end ekstra sinu kuulamiseks kohale. Nii et ära siin otsi midagi kaasblogijatelt vabandusi mitteminemiseks!

    ReplyDelete
  4. Ega siin aita enam miski - ajan end kohale. Annan teada, kuidas öö möödus.

    ReplyDelete