Saturday, July 7, 2007

7 fakti, mis võiksid ka samal ajal "kiiksud" olla

Tiiu ja Elsa on mulle osutanud, et võiksin ka iseendast 7 fakti kirjutada. See polegi nii lihtne, aga proovin.
  1. Kui ma ära kaoksin, siis politseiteadetes oleks minu välimuse kohta kirjutatud: alla keskmist kasvu ja vanemapoolne, ilma eriliste tundemärkideta.
  2. Olen väga paigatruu - elanud peaaegu kogu oma elu ühes Eesti väikelinnas, kus käisin ka koolis ja nüüd töötan juba väga pikka aega ühel ja samal ametikohal.
  3. Mul on 1 laps ja ma olen tädi 9 lapsele (nüüd kõik täiskasvanud), ristiema 3-le.
  4. Ma ei oska joonistada, õmmelda, autot juhtida ja ei tee meelsasti süüa.
  5. Mulle meeldib nali, muusika, seltskond, kodu, kevad, kirjutamine, lugemine.
  6. Olen emotsionaalne ja võtan paljusid asju hinge (liiga paljusid).
  7. Mul pole kinnisvara, v. a korter, ja ma ei unista ebareaalsetest asjadest, näiteks rahapaja leidmisest või rikka "ameerika tädi" pärandusest.
Teatepulka ei oska kellelegi edasi anda, sest mul pole väga palju tuttavaid, kes blogivad. Kui siis Epp, aga tal on vist praegu vähe aega.

No comments:

Post a Comment