Saturday, August 4, 2012

Rakveret (taas)avastamas

Virumaalt on pärit minu isapoolne suguvõsa ja vanasti käisin ma sealmail tihti. Nüüd pole enam sugulasi, keda külastada. Ja ongi nii läinud, et pole oma kümmekond aastat Rakveres käinud (klassieksursiooni ma ei arvesta).
Rakvere on ilus!

Vaade linnale kiriku juures olevalt platoolt.

Õhtul oli lossimägedes Kukerpillide juubelikontsert. Rahvas elas innukalt kaasa - laulis ja tantsis kuni südaööni.

Teatritagune park oli kui paradiisiaiake. Maitsekas lillepeenar vähemalt 100 m pikk.

Selliseid veesilmi on Rakveres igal sammul, see ilmselt korvab suuremat sorti veekogu puudumise.

Vanad tuttavad lossivaremed.

Pulli ma pildistasin eest ja tagant.

Käisime ka Vihulas, kus oli samuti niiii ilus. Üldse leidsime, et Eestimaa on ilusaim paik maailmas. Rakverega tunnen ma seotust nabanööri kaudu - mu isa on seal lõpetanud ühisgümnaasiumi ja onu on õppinud- töötanud Rakveres. Kohe kontrollin vastavaid fakte, et täpsustada!

1 comment:

  1. Kõigel on kõigega seos. Olin hakanud juba unustama meie suguvõsa blogi.
    http://vanadlood.blogspot.com/

    ReplyDelete